مانور محدودیت مصارف برق در ۴ شهر خوزستان برگزار می‌شود

صدیقی از برگزاری مانور محدودیت مصارف برق در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: این مانور روز چهارشنبه هفته جاری در چهار شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «شهاب صدیقی» شامگاه (سه شنبه ۱۴ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مکاتبات شرکت های توزیع نیروی برق و توانیر در خصوص تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف برق دستگاه های اجرایی با هدف شروع اقدامات عملی اصلاح الگوی مصرف برگزار می شود.

 

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه بر اساس این مانور کاهش ۵۰ درصدی بار مصرفی از ساعت ۱۱ تا ۱۳:۳۰ و کاهش ۹۰ درصدی بار مصرفی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد با نظارت استانداری خوزستان در تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان های مذکور صورت می گیرد تصریح کرد: میزان کاهش مصرف برق دستگاه‌ها نیز توسط شرکت توزیع نیروی برق اهواز پایش و نتیجه به مسئولان مرتبط استان اعلام می‌شود.

 

وی با اعلام ابلاغ مکتوب این موضوع توسط مدیریت بحران به فرمانداری ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان یاد آور شد: این مانور موجب ایجاد آمادگی بیشتر جهت کاهش میزان مصرف، مدیریت سهمیه انرژی، ایجاد فرهنگ بهینه مصرف و آماده به کار کردن مولدها و تجهیزات اضطراری دستگاه‌ها جهت استفاده در مواقع مورد نیاز به ویژه با توجه به کاهش چشمگیر میزان بارش استان در سال آبی جاری شود.

 

کد خبر 1053582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha