دومین شهید مدافع سلامت شهرستان دهلران  تشییع و بدرقه شد

مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید دکتر عادل بالوی زاده به عنوان دومین شهید مدافع سلامت شهرستان دهلران در بیمارستان شهدای دهلران با حضور مسئولان،پزشکان و کارکنان حوزه‌های مختلف درمانی و مردم برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، پیکر مطهر این شهید راه سلامت در محوطه حیاط بیمارستان شهدا توسط مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با قرائت فاتحه و در میان اندوه و حزن مسئولان و همکارانش با نثار شاخه گل بدرقه و جهت خاکسپاری روانه آرامگاه ابدی‌اش شد.

 

در حاشیه آیین تجلیل و بدرقه شهید مدافع سلامت، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران ضمن تسلیت شهادت این پزشک فداکار و دلسوز به عموم مردم استان و جامعه پزشکی و خانواده ایشان، اظهار کرد: مرحوم دکتر عادل بالوی زاده به عنوان متخصص قلب در بیمارستان های تهران مشغول خدمت بود و در دوران شیوع بیماری کرونا در راه خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان بدون اینکه از بیماری کرونا واهمه‌ای داشته باشند، خود را وقف خدمت به مردم و سلامت آنان کرد.

 

«عبدالصاحب شریفی» یادآور شد: وی یکی از پزشکان شایسته و دلسوزی بود که علی رغم اینکه در تهران مقیم بود اما در بحث جذب و مشارک های مردمی و خدمت به مردم منطقه تلاش فراوانی داشتند و در نهایت نوع دوستی و دلسوزی برای حفظ جان مردم و بهبودی بیماران تمام تلاش خود را به کار بست.

 

وی گفت: از مردم شریف شهرستان دهلران انتظار داریم که در حال حاضر با توجه به اینکه در موج چهارم شیوع بیماری کرونا قرار داریم، به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری و افزایش میزان مبتلایان، بستری‌ها و متوفیان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

گفتنی است استان ایلام 5شهد مدافع سلامت تقدیم کرده است که با آسمانی شدن دکتر بالوی زاده که از کادر درمان استان تهران است ششمین شهد مدافع سلامت استان ایلام و دومین شهید مدافع سلامت دهلران بعد از شهید منصور جاوید پور است.

کد خبر 1053622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha