اجرای پویش «سفر عشق» بچه مسجدی های شهر بن در جهت کمک به محرومان

اکبری گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن به مناسبت ماه مبارک رمضان و در جهت کمک به محرومان و نیازمندان پویش «سفر عشق» را به مرحله اجرا گذاشتند.

«اميد اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن به مناسبت ماه مبارک رمضان و در جهت کمک به محرومان و نیازمندان پویش «سفر عشق» را به مرحله اجرا گذاشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن بابیان اینکه باید کمک به محرومان طوری باشد که کرامت آن ها حفظ شود ادامه داد: اصل موضوع کمک به محرومان، نیازمندان و مستضعفان احترام گذاشتن به کرامات انسان ها است.

 

وی ابراز کرد: در این مرحله از توزیع کمک های مومنانه 110 بسته گوشت قربانی با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

اکبری گفت: رزمایش کمک مومنانه فرصت بسیار ارزشمندی برای کمک به همنوعان و نیازمندان متاثر از شیوع ویروس کرونا فراهم کرده و با اعلام آغاز این رزمایش توسط مقام معظم رهبری جلوه‌ای از شکوه و همدلی خیرین برای کمک به نیازمندان و محرومان رقم خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن افزود: فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری به دستگاه ها و آحاد مردم، مشارکت و همکاری همه جانبه برای کنترل و ریشه کنی این بیماری است که این مهم توسط کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) بن در ماه مبارک رمضان با جدیت بیشتری استمرار پیدا کرده است.

 

کد خبر 1053637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha