کاهش ۵ هزار تومانی قیمت گوشت گوسفندی در استان یزد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از کاهش ۵ هزار تومانی گوشت گوسفندی در استان خبر داد.

محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ با اشاره به کاهش 5000 تومانی قیمت گوشت نسبت به هفته گذشته گفت: هم اکنون هر کیلو گوشت گوسفندی بنا بر تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان با قیمت 130 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌‌شود.

وی با اشاره به کاهش 5000 تومانی قیمت گوشت نسبت به هفته گذشته گفت: هم اکنون هر کیلو گوشت گوسفندی بنا بر تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان با قیمت 130 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌‌شود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با اشاره به اینکه ظرف یک ماه گذشته 10هزار تومان گوشت گوسفندی کاهش داشته است گفت: پیش‌بینی ما این است که با توجه به فراوانی عرضه، در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت مجدد گوشت باشیم.

افزایش 48 برابری ارزش ریالی پرونده های متشکله طی در استان یزد 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ادامه از افزایش 48 برابری ارزش ریالی پرونده های متشکله طی فروردین ماه سال 1400 در استان یزد خبر داد.

علمداریزدی افزود: طی فروردین ماه سال جاری تعداد 652 مورد تخلف توسط بازرسان این سازمان در هماهنگی با اتاق اصناف کشف و در قالب 572 فقره پرونده به ارزش بیش از 59 میلیارد و 596 میلیون ریال در زمینه تخلفات مختلف تشکیل وجهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است. 

وی در پایان تاکید کرد: ارزش ریالی پرونده های متشکله در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 48 برابر رشد داشته است.

کد خبر 1053643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha