اعلام موفقیت برنامه امنیتی ویژه شهادت امام علی(ع) در نجف اشرف

استاندار نجف اشرف از موفقیت برنامه امنیتی ویژه سالروز شهادت امام علی(ع) در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اذاعة الروضة الحسینیة، «لؤی الیاسری» استاندار نجف اشرف در بیانیه ای اعلام کرد: برنامه امنیتی و خدمات برای مراسم شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین امام علی (ع) و شب‌های قدر با مشارکت همه نیروهای امنیتی و خدماتی با موفقیت انجام شد.

 

الیاسری با تشکر از همه کارکنان خدماتی و امنیتی در موفقیت این برنامه گفت: نیروهای فرماندهی پلیس نجف اشرف، رئیس پلیس این استان، همه فرماندهان امنیتی و افسران، لشکر رزمی امام علی(ع)، نیروهای حشد شعبی در ایجاد امنیت برای زایران تلاش بسیار کردند تا مراسم شهادت امام علی(ع) و شب های قدر در نجف اشرف در بهترین وضعیت برگزار شود.

 

وی افزود: کارکنان بخش های خدماتی و شهری، بهداشتی، برق، آب، فاضلاب وحمل و نقل در اجرای موفقیت آمیز برنامه خدماتی کمک کردند و داوطلبان دیگر نیز در این مسئله مشارکت داشتند.

 

استاندار نجف اشرف افزود: ما از تلاش بسیار آستان مطهر علوی و دبیرخانه مسجد کوفه و سایر بقاع های متبرکه قدردانی می کنیم. همچنین از موکب های حسینی از نجف اشرف و سایر استان ها که برای برگزاری احیای شب های قدر و مراسم شهادت امام علی(ع) مشارکت داشتند، تشکر می کنیم.

کد خبر 1053715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha