۱۰ واحد مسکونی روستای صمدآباد دچار آبگرفتگی شد

ولی زاده گفت: به دنبال وقوع سیل و رواناب در شهرستان خوسف ۱۰ واحد مسکونی روستای صمدآباد دچار آبگرفتگی شدند.

«محمد ولی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در  خوسف، اظهار کرد: به دنبال وقوع سیل و رواناب در شهرستان خوسف 10 منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شدند که بلافاصله تیم های امدادی و عملیاتی وارد عمل شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف با بیان اینکه بلافاصله بعد از آبگرفتگی روستای صمدآباد، هفت تیم امدادی با کمک هفت خودرو، سه کف کش و 6 موتور آب به محل روستا اعزام شدند، گفت: هلال احمر شهرستان برای کمک به مردم روستا اقدام به توزیع پنج تخته چادر، 42 پتو، 10 والر، 10 تخته موکت، 232 قوطی کنسرو کرده است.

 

ولی زاده گفت: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی بابت آبگرفتگی روستای صمدآباد نداشته ایم.

 

نجات جان ۴ نفر

ولی زاده در ادامه از نجات یک خودرو با چهار سرنشین از مرگ حتمی سیلاب خبر داد و گفت: بعد از بارندگی های شدید به دلیل حجم بالای آب، راه ارتباطی روستای فخرآباد و تقاب مسدود شده بود که یک راننده بی تدبیر با یک دستگاه پراید قصد عبور از مسیر رودخانه را داشت که درگیر سیلاب می شود.

 

وی تصریح کرد: در شهرستان خوسف به هیچ عنوان خودروی سنگینی برای نجات جان راننده و سه سرنشین نبود، لذا با فداکاری راننده جمعیت هلال احمر، مسئول امداد و عملیات شهرستان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند و خوسف و تیم عملیات خوسف و ماشین های آتش نشانی؛ خودروی درگیر سیلاب هدایت و از مرگ حتمی نجات یافتند.  

 

کد خبر 1053754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha