اصناف نگران دیرکرد پرداخت عوارض شهرداری ها نباشند/ واردات ۷۰ میلیون دوز واکسن به کشور

شهبازی با قدردانی از اهتمام رئیس جمهور نسبت به واردات ۷۰ میلیون دوز واکسن به کشور گفت: اصناف نگران دیرکرد پرداخت عوارض شهرداری ها نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست کمیته مقابله با ویروس کرونا که چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در استانداری البرز برگزار شد گفت: با اهتمام دولت تدبیر و امید ۷۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور شد که این مهم خبری مسرت بخش از طرف رئیس جمهور است.

 

استاندار البرز افزود: ضروری است که کارکنان دستگاه قضای به واسطه حجم بالای مراجعات در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار گیرند.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات بهداشتی کرونایی در موج چهارم بیان کرد: اصناف دغدغه و نگرانی برای پرداخت عوارض شهرداری نداشته باشند.

 

وی اظهار کرد: اصناف گروه ۲ و سه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی موظف به رعایت محدودیت های کاری شدند که برای جبران کاهش درآمدهای آنان شرایط مساعدتی از طرف ستاد استانی کرونا معین شده است.

 

شهبازی ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی و قوانین معین شده در شرایط قرمز کرونایی مهمترین شاخصه بازگشت به کار اصناف است.

 

به گفته وی، مکاتباتی به منظور بازگشایی صنوف گروه ۲ در استان البرز صورت گرفته است که در جریان همراهی اصناف انتظار می رود شاهد بازگشایی اصناف و مشاغل گروه ۲ باشیم.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اصناف و مشاغل گروه ۲ و سه می توانند برای پرداخت عوارض شهرداری سه ماه دیگر اقدام کنند. 

 

 

کد خبر 1053972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha