نیازمند تخصیص اعتبارات لازم جهت ایمن‌سازی و رفع مشکلات جاده‌های دزفول هستیم

آوایی تکمیل، تعریض و بهسازی جاده‌های شهرستان دزفول را ضروری دانست و گفت: اعتبار لازم جهت ایمن سازی و‌ حل مشکلات باید هر چه سریع‌تر اختصاص یابد.

«سید احمد آوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با اشاره به دیدار با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول اظهار کرد: بررسی و رفع مشکلات حوزه راه و جاده های ارتباطی شهرستان دزفول در برنامه‌های اصلی مدیریت شهرستان قرار داده شده است.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایمن سازی جاده های این شهرستان تاکید کرد و افزود: شهرستان دزفول بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر جاده دارد که متاسفانه اغلب آنها در شرایط غیر استاندارد هستند و ضروری است تا ایمن سازی این راه های ارتباطی در دستور کار قرار گیرند.

 

وی مهم ترین مشکلات حوزه راه شهرستان دزفول را کمبود اعتبارات دانست و تصریح کرد: مواردی از جمله روکش آسفالت جاده بن جعفر، روکش جاده دزفول-شوش، بهسازی جاده دزفول-شوشتر، تکمیل، تعریض و بهسازی جاده چغامیش-بنوت-کشت و صنعت کارون، تکمیل جاده دزفول-حمزه، ایمن سازی جاده های کوهستانی و محور چهار راه آوج به سیاه منصور و همچنین روشنایی جاده های ارتباطی از جمله مشکلات حوزه راه دزفول است که جهت جلوگیری از حوادث جاده ای در سال جدید اعتبارات لازم جهت رفع این مشکلات باید به شهرستان دزفول اختصاص یابد.

 

کد خبر 1053974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha