فراخوان مسابقه عکس نوشته « حماسه حضور» اعلام شد/ احیاء روز قدس تا تحقق عزت مسلمانان ادامه دارد

موسوی زاده با اشاره به اهمیت روز قدس و ارتباط آن با شب های قدر گفت: فراخوان مسابقه عکس نوشته « حماسه حضور» با محوریت اصحاب رسانه و تبیین جایگاه روز قدس اعلام شد.

« سید محمدرضا موسوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه روز قدس گفت: همانطور که پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: « هر کس صدای انسانی را مسلمان یا غیرمسلمان شیعه یا غیرشیعه فرقی ندارد، بشنود که کمک می خواند، ولی کمکش نکند، اصلا مسلمان نیست!» باید به مسئله فلسطین و قدس توجه ویژه ای داشته باشیم. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: فراخوان مسابقه عکس نوشته « حماسه حضور» با محوریت اصحاب رسانه و تبیین جایگاه روز قدس اعلام شد.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روز قدس و تبیین اهمیت آن با محوریت اصحاب رسانه بیان کرد: دفاع عزت مندانه از فلسطین به معنای درک امنیتی است که در حمایت چهل ساله انقلاب اسلامی محقق شد. 

 

 احیاء روز قدس تا تحقق عزت مسلمانان ادامه دارد

 

وی اظهار کرد: شی قدر ۲۳ ماه مبارک رمضان را احیاء می گیریم روز قدس نیز با درک روز قیام امت اسلامی برای رها شدن ممالک اسلامی از دامان شیاطین استکباری است.

 

موسوی زاده اظهار کرد: روز قدس نیز روز استغفار امت اسلامی از تمامی غفلت هایی است که طی تاریخ به ویژه در سده های اخیر نسبت به اعتلاء امت پیامبر(ص) مرتکب شده است. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: احیاء روز قدس به معنای عزت مسلمانان است و سازمان بسیج رسانه به منظور تبیین این روز با برپایی آئین فراخوان مسابقه عکس نوشته های خود در فضای مجازی این روز را گرامی می دارد. 

 

گفتنی است، علاقمندان به منظور شرکت در این فراخوان تا ۱۷ اردیبهشت فرصت دارند تا عکس نوشته های خود را با محوریت روز قدس به شماره ۰۹۱۰۴۶۱۶۹۳۰ ارسال کنند. 

 

 

کد خبر 1053975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha