برگزاری محفل انس با قرآن کریم برای دانش آموزان کانون‌های فرهنگی مریوان

مراسم محفل انس با قرآن کریم برای دانش‌آموزان کانون‌های فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) و خدیجة الکبری(س) با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در مراسم محفل انس با قرآن کریم برای دانش آموزان کانونهای فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) و خدیجة الکبری(س) که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این محافل قرآنی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت دانش‌آموزان از هجمه‌های فرهنگی است.

 

وی گفت: قرآن هدایتگر بی‌بدیل است که اگر از کودکی با آن مأنوس شویم آثار و برکاتش در تمام زندگی ما جلوه می‌کند، و بدون شک حضور دانش‌آموزان در این‌گونه محافل، روشنگری، هدایت و بیداری آنها را نسبت به مسائل فرهنگی به ‌دنبال خواهد داشت.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان اظهار داشت: قرآن کریم برای مومنین شفا و رحمت است و صفحه دل را از انواع گناهان و آلودگی‌ها پاک می‌کند و سعادت واقعی را به روح انسان می بخشد و از طرفی فاصله گرفتن از قرآن موجب بروز و افزایش آسیب‌ها درجوامع اسلامی می‌شود که یکی از توطئه‌های دشمنان نیز دورکردن مسلمانان از قرآن کریم است.


حجت‌الاسلام ورهرام اضافه کرد: قرآن کلیات برنامه‌های زندگی بشر است که اگر خوب از برنامه‌های آن در زندگی استفاده شود انسان هم به سعادت دنیوی و هم به سعادت اخروی خواهد رسید.

 

وی اعلام کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اهتمام به انس با قرآن و کشف و شکوفایی استعدادهای قرآنی دانش‌آموزان است و باید از این ماه مبارک بهترین بهره را ببریم.

 

در این مراسم از ۲۰ حافظ قرآن کریم حاضر در این محفل قرآنی با اهدای هدایای نقدی تقدیر شد.

 

کد خبر 1054030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha