هرگونه دو قطبی‌سازی به نفع دشمن است

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه هرگونه دو قطبی‌سازی به نفع دشمن است، گفت: در شرایط فعلی شرکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ دشمن را ناامید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۱۶ اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت یوم الله روز قدس که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت روز قدس و دفاع از آرمان های فلسطین لبیک به خدایی است که فرمود:« چرا در راه خدا جهاد نمی‌کنید و در راه (آزادی) جمعی ناتوان از مرد و زن و کودک که دائم می‌گویند: بار خدایا، ما را از این شهری که مردمش ستمکارند بیرون آر و از جانب خود برای ما (بیچارگان) نگهدار و یاوری فرست».

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیست به دلیل نژادپرستی همه چیز را برای خود می‌خواهد، گفت: یهودیان افراطی و صهیونیست‌ ها گاهی با ادعاهای غلط بهشت را تنها برای خود می‌خواهند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانست صهیونیست افراطی را از ادعای گرفتن نیل تا فرات به عقب برگرداند، ادامه داد: اما امروزه انقلاب اسلامی و جریان قدرتمند مقاومت این موضوع را بر عکس کرده و رژیم صهیونیستی امروز در محاصره نیروهای مقاومت است.

 

خسروی اسفزار بیان کرد: در جنگ ۳۳ روزه برعکس ادعای آمریکایی‌ها اسرائیل مجبور به پذیرش شکست شد و هنوز ضربات پیاپی جنگ ۳۳ روزه تاکنون آنان را مستأصل کرده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما در همین ۲۵ سال نیز صهیونیست ها روی آرامش را نخواهند دید.

 

وی در ادامه منشاء قدرت جریان مقاومت در تمامی کشورهای اسلامی و بیداری آنان را انقلاب اسلامی دانست و گفت: از این جهت هجمه و حمله اسرائیل و آمریکا بیش از دیگر کشورها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

 

خسروی اسفزار با تأکید بر ضروزت حفظ بیداری اسلامی، بیان کرد: با توجه به استمرار دشمنی‌ها با نظام اسلامی به فرمایش رهبر معظم انقلاب برای مواجهه با دشمن فعال به دو عنصر مهم «بصیرت» و «صبر و استقامت» نیاز است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بصیرت به معنای آن است که انسان در شناخت راه درست دچار اشتباه نشود و حضرت علی (ع) می فرمایند: «نابینایی، آسان تر و قابل تحمل تر از نداشتن بینش و بصیرت است.»

 

به گفته وی یکی از مؤلفه‌های بصیرت شناخت برنامه‌ها و نقشه های دشمن و آگاهی از روش های صحیح مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

 

خسروی اسفزار به شناخت توطئه های مختلف دشمن پرداخت و بیان کرد: برنامه‌های دشمن برای آسیب رساندن به ایران اسلامی تنها در حوزه سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی نیست بلکه جنگ هیبریدی یا همان جنگ ترکیبی است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه فرصت انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: وظیفه همگان حضور در صحنه انتخابات به نحو احسن است و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم این فرصت تبدیل به یک تهدید و به نفع دشمن خواهد بود.

 

وی با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات هر گونه دو قطبی سازی نظیر دو قطبی دیپلماسی - میدان به نفع دشمن و به ضرر کشور است، تصریح کرد: میدان و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و پشتوانه دیپلماسی قوی حضور فعال در میدان است چرا که در مقابل دشمن جسور نمی‌توان تنها به دیپلماسی اکتفاء کرد.

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف مردم است، گفت: در شرایط فعلی شرکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ دشمن را ناامید می‌کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است، افزود: اگر افرادی نارضایتی از بعضی عملکردها دارند باید با شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران اصلح این مشکلات و نارسایی را برطرف کنند.

 

کد خبر 1054050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha