استکبارستیزی و مبارزه در راه آزادی قدس شریف خواسته ملت های جهان اسلام است

ستاد هماهنگی و فعالان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه در بزرگداشت یوم الله روز جهانی قدس به استکبارستیزی و مبارزه در راه آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین که همان هدف غایی و خواسته ملت های جهان اسلام است، تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، ستاد هماهنگی و فعالان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه در بزرگداشت یوم الله روز جهانی قدس به استکبارستیزی و مبارزه در راه آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین که همان هدف غایی و خواسته ملت های جهان اسلام است، تاکید کردند.

 

در متن این بیانیه آمده است:

 

سلام بر بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمانان و سلام بر مقاومت، ایثار و آزادی

روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی با محوریت مظلومیت مردان و زنان و بچه های پاره تن اسلام، فلسطین است. روز قدس برای دفاع از مظلوم و فریاد کشیدن بر سر ظالم و متکبر است. روز قدس فریادهای در دل مانده نزدیک به 70 سال تجاوز و کشتار و بی رحمی بر مردم بی دفاع فلسطین است.

 

سلام و درود خدا بر روان پاک و مطهر حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تیزبینی و درایت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز وحدت امت اسلامی برای دفاع از مظلومیت قدس شریف و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اسرائیل کودک کش اعلام کرد.

 

امام خمینی(ره) فلسطین را نماد همبستگی و اتحاد امت اسلامی برای نشان دادن قدرت و عظمت اسلام و سستی و ضعف رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محور این فریاد از دل برآمده جهان و جوش و خروش با معرفت و شور و شعور با بصیرت است. حمایت از فلسطین و قدس به تعبیر مقام معظم رهبری از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات بخش و سعادت آفرین آن است. و در این راه ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس ایستاده ایم و شعار مرگ بر آمریکار و مرگ بر اسرائیل از زبانمان نخواهد افتاد.

 

 

ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در تبیعت از ولایت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، در این مسیر با تمام توان به حمایت همه جانبه از حقوق مشروع ملت فلسطین تا آزادی قدس و مسجدالاقصی و سراسر فلسطین ادامه خواهد داد و از همه مسلمانان جهان، ملت های حامی فلسطین و آزادیخواهان می خواهد همچنان در کنار ملت بی پناه فلسطین در مقابل زورگویی، تجاوز، خشونت و جنایات رژیم صهیونیستی بایستند.

 

در پایان از پروردگار متعال سلامتی و طول عمر پربرکت و باعزت برای امیر قافله بصیرت و استقامت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و توفیقات روزافزون را برای امت اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران عزیز و همه اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه و مجموعه های انقلابی را مسئلت می نماییم.

 

 

السلام علیکم و رحمه الله

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

 

کد خبر 1054082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha