قرائت زنده جزء ۲۱ قرآن کریم در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد

طاهری گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور بهره ‌مندی روزه ‌داران از لحظات این ماه مبارک، جزء ۲۱ قرآن کریم به صورت زنده «لایو اینستاگرام» با صدای محمدحسین مردانیان، قاری عضو کانون سالار شهیدان برگزار شد.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور بهره ‌مندی روزه ‌داران از لحظات این ماه مبارک، جزء ۲۱ قرآن کریم به صورت زنده «لایو اینستاگرام» با صدای محمدحسین مردانیان، قاری عضو کانون سالار شهیدان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: همه ساله این برنامه معنوی با حضور گسترده عموم مردم به ویژه جوانان برگزار می شد اما امسال همانند سال قبل به دلیل شرایط قرمز کرونا به فضای مجازی کشیده شده است.

 

وی ابراز کرد: این مراسم معنوی در طول ماه مبارک رمضان به صورت زنده «لایو اینستاگرام» به آدرس kanoonsalarshahidan پخش می شود.

 

طاهری گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری و حفظ سلامت جامعه، بسیاری از مناسبت ‌های اجتماعی و مذهبی که به صورت گروهی برگزار می‌شد، لغو شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: رمضان ماه عبادت و بندگی خداوند و ماه بهار قرآن است و باید بیشترین بهره معنوی را از این ماه شریف ببریم و بهترین بهره در این ماه تلاوت قرآن کریم است.

 

کد خبر 1054117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha