افتتاح ۲۶۸ پروژه عمرانی آموزش و پرورش

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش گفت: امروز در نخستین برنامه های ۱۴۰۰ تعداد ۲۶۸ پروژه فضای آموزشی با هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت خانه های علوم و آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد، «مهرالله رخشانی مهر» در این مراسم  گفت: سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با حضور غرور آفرین خیرین توانسته از 550 میلیارد تومان اعتبار در سال 1392 به 3 هزار میلیارد اعتبار افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه 8 هزار میلیارد تومان خیرین مشارکت داشته اند خاطر نشان کرد:دولت هم در تامین سهم خود 4 هزار میلیارد تخصیص داده است.

 

رخشانی مهر با اشاره به طرح آجر به آجر گفت:با هدف گسترش مدرسه سازی بیش از یک میلیون نفر در طرح آجر به آجر مشارکت داشته اند.

 

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش گفت: امروز در نخستین برنامه های 1400 تعداد 268 پروژه فضای آموزشی با هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

 

در آیین «افتتاح متمرکز پروژه‌های آموزش و پرورش» و پنجمین روز از «هفته بزرگداشت مقام معلم» و در نخستین گام از تحقق اهداف و برنامه‌های سال 1400 سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، با حضور حسن روحانی، تعداد 268 پروژه عمرانی با 1295 کلاس درس، به ارزش 1000 میلیارد تومان در 15 استان کشور به طور همزمان افتتاح و به بهره بردار رسید.

بر اساس این گزارش استان‌های البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، خوزستان، اصفهان، خراسان جنوبی، اردبیل و مرکزی از جمله استان‌هایی هستند که آئین بهره بردای از پروژه‌های آن‌ها، با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد.

بیشترین پروژه‌ها به ترتیب به استان‌های خوزستان با 90، کرمان 75 و خراسان رضوی 38 پروژه اختصاص دارد.

کد خبر 1054125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha