اجرای رزمایش مواسات با توزیع هزار بسته شیر در کانون کپورچال انزلی

محبی از توزیع هزار بسته شیر و کیک همزمان با شب‌‌های قدر و در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در کانون کپورچال انزلی خبرداد.

«راستین محبی» با اشاره به اقدامات کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کپورچال انزلی در ماه رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: با شیوع کروناویروس و لزوم قطع زنجیره انتقال این بیماری برنامه‌ریزی های ماه رمضان تغییر یافت و با حضور حداقلی و یا با بهره گیری از بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کپورچال بندرانزلی با بیان اینکه در این ایام اعضای کانون‌های مساجد با هم همدل شده و هر چه در توان داشتند برای ریشه‌کن کردن کووید ۱۹ و تامین سلامت مردم به کار بستند، افزود: اعضای کانون در قالب رزمایش همدلی و ایثار پا به میدان گذاشته و به خدمات‌رسانی به مردم روستا پرداختند.

 

وی برپایی ایستگاه صلواتی در شب‌های قدر را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هزار بسته شیر و کیک در روستای کپورچال توزیع شد.

 

محبی با اشاره به توزیع گوشت گوسفندی به وزن تقریبی ۲ کیلوگرم بین هشت خانواده نیازمند روستا اظهارداشت: در این ایام زیارت عاشورا و تفسیر قرآن همراه با مراسم افطاری ساده با حضور اعضای کانون فرهنگی منتظران ظهور کپور چال در مسجد جامع برگزار شد.

 

وی اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، سخنرانی و بیان اجکام بین صلاتین ظهر و عصر، مراسم سخنرانی و قرآن به سر گیری و دعای جوشن کبیر در مسجد جامع کپورچال را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم در ماه رمضان از والده شهید ولی پورباقری توسط کانون فرهنگی منتظران ظهور کپور چال عیادت شد.

 

 

کد خبر 1054154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha