همدلی مردم خیر تبریز و آذربایجان‌ مثال زدنی است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: همدلی و روحیه وفاداری و پیشگامی مردم خیر و فهیم و قاطبه مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در نخستین مرحله از رزمایش «ایران همدل» در تبریز اظهار داشت: همدلی و روحیه وفاداری و پیشگامی مردم خیر و فهیم و قاطبه مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی مثال زدنی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ما شاهد کمک مومنانه مردم وفادار، متدین، خیر و غیرتمند اهالی تبریز و آذربایجان به هم‌نوعان در این موقعیت که عده‌ای از مردم استان به علت شیوع ویروس کرونا نیازمند کمک و یاری هستند، می‌باشیم و وظیفه خود می‌دانم از افراد خیر و نوع‌دوست تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: انتظار است مومنین و افراد خیر و توانمند تبریز و آذربایجان همچنین بتوانند به مسلمانان نیازمند و درماندگان قره‌باغ کمک و یاری کنند. روحیه مردم غیرتمند و متدین آذربایجان در یاری هموطنان نیازمند موجب افتخار ایران شده است.

همچنین مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی در حاشیه توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت گفت: دشمنان با تحمیل جنگ اقتصادی قصد دارند محرومین و مستضعفین را از انقلاب جدا کنند، از این‌رو وظیفه ما در این حوزه سنگین است.

محمد کلامی با بیان اینکه امروز قناسه‌های دشمن به سمت سفره مردم است، متذکر شد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز شاهد جلوه‌های زیبایی از احسان و نیکی در سراسر کشور بوده ایم و مردم و خیران، نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

وی به طرح یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌های مهدوی توسط کمیته امداد استان اشاره کرده و گفت: ماحصل اجرای این طرح در طول ماه رمضان توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی همیشگی مردم و خیران با این نهاد حمایتی در رزمایش ایران مهربان هستیم.

کد خبر 1054177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha