۶ هزار قرص نان نذری در شهرستان شفت توزیع شد

موسویان بابیان اینکه ۵۸ بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان شفت به همت خادم یاران رضوی اهدا شد گفت: در این مدت همچنین ۶ هزار قرص نان نذری نیز توزیع شد.‌

«سیدتقی موسویان» امروز( پنج شنبه، ۱۶ اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های کانون خدمت رضوی شهرستان شفت در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کانون خدمت رضوی فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف از جمله کمک به آسیب دیدگان کرونایی و شناسایی محرومان دارد.

 


مسئول کانون رضوی شهرستان شفت با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۸ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت خیرین و خادمیاران رضوی در این شهرستان توزیع شد گفت: توزیع ۸۴۰ کیلوگرم‌ مرغ و ۶ هزار قرص نان از دیگر فعالیت هایی است که توسط رابطان کانون رضوی شهرستان شفت، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

 


موسویان ارزش این اقلام را ۶۳۱ میلیون ریال اعلام کرد و اذعان داشت: خرما، پنیر، برنج، رب، روغن، گوشت، مرغ، شکر، ماکارونی و حبوبات از جمله محتوای بسته های معیشتی در این ایام بود که در مراحل مختلف به دست نیازمندان رسید.

 


وی افزود: توزیع ۲۹ کارت خرید ۴۵۰ هزار تومانی نان متبرک استان قدس رضوی و همچنین توزیع ۶ هزار قرص نان به ارزش ۶۰ میلیون ریال در هفت نقطه این شهرستان، از دیگر خدمات این کانون در ماه مبارک رمضان بود.

 


وی خاطر نشان کرد: کمک به نیازمندان این شهرستان، به همت خیران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1054231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha