پرچم فلسطین در قزوین برافراشته شد

به مناسبت روز جهانی قدس و در مراسمی نمادین، پرچم فلسطین در قزوین برافراشته و پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «غلامحسن شهسواری» در حاشیه مراسم نمادین برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا که به مناسبت روز جهانی قدس امروز (جمعه ۱۷ اردیبهشت) در خیابان طالقانی قزوین برگزار شد، بیان کرد: روز قدس، روز اسلام است و ۴۳ سال پیش امام خمینی (ره) با نگاه ابتکارانه خود آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند.

 

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: امروز با گذشت ۴۳ سال شاهد هستیم، همچنان فلسطین و آرمان قدس شریف مسئله اول مسلمانان و امت اسلام است.

 

وی تصریح کرد: هر سال مردم ایران همپای سایر امت اسلامی در راهپیمایی، شکوه و عظمت می آفریدند ولی به دلیل شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از عادی انگاری مقرر شده مراسم میدانی برای بزرگداشت قدس برگزار نشود، بنابراین این برنامه به عنوان مراسمی نمادین و حداقلی با حضور مسئولان تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام شهسواری خاطر نشان کرد: این مراسم برگزار شده تا اعلام کنیم آرمان قدس شریف و فلسطین فراموش نشدنی نیست و کرونا موجب نمی شود ویروس منحوس رژیم صهیونیستی فراموش شود.

 

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بنا شده امسال بیشتر برنامه ها تحلیلی و تبینیی و در بستر فضای مجازی انجام شود و هدف این است کرونا را بهانه قرار ندهیم مسئله فلسطین و قدس شریف فراموش شود.

 

کد خبر 1054318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha