رژه موتوری در ماسال برگزار شد

همزمان با روز قدس رژه موتوری در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در ماسال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، روز جهانی قدس، یادگاری ارزشمند از معمار کبیر انقلاب اسلامی که طی سال‌های متمادی، با شکوه هرچه تمام‌تر در ایران و بسیاری از کشور‌های جهان برگزار می‌شود و هیچ گاه تعطیل نمی‌شود.

 

 امسال با توجه به وجود بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس به صورت تجمعات مردمی برگزار نشد و از این رو مردم ماسال در حرکتی نمادین و برنامه رژه موتوری، فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 

مراسم روز جهانی قدس در ماسال با برپایی رژه موتوری و ماشینی از مقابل سپاه این شهرستان تا گلزار شهدا همراه با پرچم جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، حزب الله و حمل تصاویری از رهبران جبهه مقاومت به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

یکی از جوانان ماسالی که در این رژه شرکت کرده بود اظهار کرد: مراسم روز جهانی قدس تا زوال و مرگ کامل رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یكپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بكشیم.

 

کد خبر 1054331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha