نمایشگاه مجازی پوستر و کاریکاتور روز جهانی قدس در اردبیل برگزار شد

رجبی گفت: نمایشگاه مجازی مجموعه آثار هنرهای تجسمی روز جهانی قدس در دو بخش کاریکاتور و گرافیک در شبکه‌های اجتماعی حوزه هنری استان اردبیل در حال برگزاری است.

«امیر رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه مجازی مجموعه آثار هنرهای تجسمی روز جهانی قدس در دو بخش کاریکاتور و گرافیک در شبکه‌های اجتماعی حوزه هنری استان اردبیل در حال برگزاری است.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی قدس، به عنوان یادگار ارزنده و حسنه جاری بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در فضای مجازی و به تعداد 30 اثر از هنرمندان استان اردبیل و همچنین هنرمندان مطرح کشور در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول افزود: بخشی از این آثار حاصل جشنواره‌های بین‌المللی گرافیک «فلسطین تنها نیست» و «بازگشت» است که از میان 90 اثر خلق شده در این جشنواره‌ها، 30 اثر به نمایش درآمده است.

 

رجبی ادامه داد: بخش دیگری از این نمایشگاه مربوط به آثاری است که توسط خانه کاریکاتور استان اصفهان و همچنین باشگاه کاریکاتور و کارتون حوزه هنری استان اردبیل و به صورت مشترک در حال اکران است.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند این آثار را تا آخر ماه مبارک رمضان در سایت اینترنتی و همچنین شبکه‌های اجتماعی حوزه هنری استان اردبیل مشاهده کنند.

کد خبر 1054374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha