گنبد آهنین رژیم صهیونیستی ماهیت پوشالی خود را از دست داده است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت و بیداری ملّت ها دیگر وجود ندارد و ماهیت پوشالی خود را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی جاجرمی» امروز (17 اردیبهشت) در خطبه های مجازی نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی، با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس نامگذاری شده است، گفت: امروز نوار باریک غزه که حدود یک و نیم میلیون جمعیت دارد، قدرت پیدا کرده و به سمت اسرائیل غاصب موشک شلیک می کند. 

 

 

امام جمعه موقت بجنورد افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت و بیداری ملّت ها دیگر وجود ندارد و ماهیت پوشالی خود را از دست داده است.

 

 

وی اظهار کرد: اتفاقات اخیر یک هشدار از سوی نیروهای مقاومت برای اسرائیل است و اگر بخواهند می توانند مراکز حساس تر را بزنند و آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

 

وی مسئله فلسطین را یک مسئله جهانی خواند و بیان کرد: اگر کشورهای اسلامی در مقابل اسرائیل غاصب متحد شوند، رژیم صهیونیستی کاری از پیش نخواهد برد و نابود می شود.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرمی در ادامه با اشاره به انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه، عنوان کرد: این امر یک خطای فکری توسط یک مسئول مهم کشور بود.

 


وی همچنین در ادامه انتخابات را یکی از مهمترین مسائل کشور دانست و اظهارکرد: یکی از مولفه های مهم حفظ انقلاب اسلامی، شرکت در انتخابات و انتخاب شایسته است و نباید نسبت به این امر بی تفاوت بود.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد دولتی با روحیه جهادی روی کار آورد تا رانت خواری را از بین ببرد و برای مردم امیدوار کننده باشد.

 

 

 

کد خبر 1054426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha