آماده باش مدیریت بحران خراسان شمالی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی برای بارندگی و وقوع سیل، اعضای مدیریت بحران در شهرستان ها در حالت آماده باش قرار دارند.

"جواد نظری" مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی، بارندگی ها برای امشب و فردا شدت بیشتری دارد. 

 

 

"امین بهزادنیا" رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی هم گفت: با توجه به تشدید بارندگی ها به مردم توصیه می شود امروز و فردا از سفرهای غیرضرور در جاده‌های این استان خودداری کنند.

 


وی اظهار داشت: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی برای امروز و فردا در استان، 250 نفر از راهداران برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای، در حادثه های احتمالی در آماده باش هستند.  

 


وی افزود: راهداران در مسیرهای مختلف مستقر هستند تا در صورت نیاز نسبت به امداد رسانی اقدام کنند. 

 


رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی هم از تشدید بارندگی ها در استان خبر داد و گفت: بارندگی ها امشب و فردا در نقاط مختلف استان تشدید می شود از این رو سیلابی شدن رودخانه ها دور از انتظار نیست. 

 


"مهری هاشمی دوین" اظهار داشت: بارندگی برای بیشتر نقاط استان پیش بینی شده و از اواسط امشب تا شنبه بعد از ظهر در مرکز، شرق و جنوب استان بارندگی ها بیشتر خواهد بود. 

 


وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه تا عصر روز شنبه هفته آتی ادامه دارد، گفت: فعالیت سامانه بارشی بیشتر در شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین است.

 

 

کد خبر 1054460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha