سال گذشته منازل ۱۲۰۰ مددجوی مازندرانی به آبگرمکن تجهیز شد

حجت الاسلام عالیشاه از همراهی خیران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تقدیر کرد و گفت: در یک اقدام جهادی سال گذشته هزار و ۲۰۰دستگاه آبگرمکن بین مددجویان استان مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» عصر امروز(۱۷اردیبهشت) در حاشیه اجرای طرح مفتاح الجنه مجازی که با حضور  خیران و مسئولان جویبار در سالن اجتماعات فرمانداری جویبار برگزار شد،گفت:در استان ۸۳ هزار خانوار تحت حمایت قرار دارند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران به پرداخت مستمری کمیته امداد به مددجویان اشاره کرد و افزود: هر ماه مستمری به حساب سرپرست خانوار  واریز می شود.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بیان کرد: باید برای خدمت رسانی به نیازمندان همدلی داشته باشیم و با برنامه ریزی مناسب پیش رویم.

 

وی گفت: با همدلی و وفاق در راستای خدمت به نیازمندان، به نتایج خوبی دست می یابیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: با کمک خیران و مردم نوعدوست استان در راستای کمک به نیازمندان سربلند بیرون آمدیم  و اقدامات شایسته ای انجام شد.

 

وی گفت: با کمک خیران به تمامی دانش آموزان تحت حمایت  که متقاضی تبلت بودند،  تبلت اهدا شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه به ساخت مسکن مددجویی اشاره کرد و افزود: پروانه ساخت هزار و ۲۰۰واحد مسکن مددجویی صادر و با کمک خیران ساخت این واحدها شروع شده است و به یاری خدا و کمک خیران تا پایان امسال این واحد ها ساخته می شود.

 

وی گفت: با کمک و همت  خیران در سال گذشته نوعروسان تحت حمایت با حفظ کرامت، روانه خانه بخت شدند.

 

حجت الاسلام عالیشاه اظهار کرد: در یک اقدام جهادی سال گذشته هزار و ۲۰۰دستگاه آبگرمکن بین مددجویان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت خیران استان بالاست و از کمک به محرومین دریغ نمی کنند، از همراهی خیران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تقدیر کرد و گفت: برای کمک و مساعدت مطلوب به نیازمندان همه باید همت و تلاش خود را بکار بندیم.

کد خبر 1054463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha