با نابودی رژیم صهیونیستی منطقه روی آرامش خواهد دید

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه روحیه و امید نیروهای جبهه مقاومت جهت مقابله با رژیم اسرائیل و استکبار جهانی بیشتر از گذشته شده گفت: با نابودی رژیم صهیونیستی منطقه روی آرامش را خواهد دید.

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: هر سال که از روز قدس می گذرد هراس صهیونیست ها از جبهه مقاومت بیشتر می شود و به تعبیر رهبری کابوس این رژیم از سربازان مقاومت افزایش می یابد.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به شهدای انتفاضه و سرداران آزادسازی قدس و جبهه مقاومت نظیر شهید سلیمانی افزود: خون شهیدان جبهه مقاومت در حال به ثمر رسیدن است و هر سال که می گذرد رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک تر می شود.

 

وی با بیان اینکه امروز از هر زمان دیگری این رژیم کودک کش و تروریست آسیب پذیر تر از گذشته است، به افزایش قدرت نیروهای مقاومت در فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: امروز سنگ های نیروهای فلسطینی به موشک های نقطه زن تبدیل شده و همین موضوع هراس صهیونیست ها را بیشتر کرده است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی شهرک نشینان صهیونیست را افرادی اشغالگر و بی وطن دانست و عنوان کرد: شهرک نشینان به زور مناطق فلسطینیان را اشغال کرده و از نقاط مختلف دنیا به این مناطق منتقل شده و آنجا را غضب کرده اند و هر بار احساس نا امنی می کنند آماده فرار از سرزمین های اشغالی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه روحیه و امید نیروهای جبهه مقاومت جهت مقابله با رژیم اسرائیل و استکبار جهانی بیشتر از گذشته شده بیان کرد: تقویت خط جهاد، شهادت و مقاومت و حمایت همه جانبه دولت ها و ملت های مسلمان از فلسطین دو مولفه مورد تاکید رهبری هستند که همواره نسبت به این دو مولفه جهت آزادی قدس تاکید داشته و باید این موضوع به عنوان راهبرد همه مسلمانان و امت اسلامی تا آزادی قدس شریف باشد.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه پیروزی های جبهه مقاومت بیشتر از گذشته شده و روحیه شهادت و ایثار جهت آزادی قدس افزایش یافته ابراز کرد: رزمندگان جبهه مقاومت روحیه تازه گرفته که نقش ایران در حمایت از فلسطین و رسیدن به پیروزی های بیشتر محور مقاومت روشن است و این افتخار بزرگی برای امت اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه عمر رژیم صهیونیستی به ۱۰۰ سال نمی رسد و این رژیم یک رژیم جعلی و پوشالی است یاد آور شد: رژیم صهیونیستی یک رژیم تروریستی است و ما می بینیم در هر نقطه ای که درگیری و یا ترور صورت می گیرد ردپای این رژیم تروریستی دیده می شود لذا با نابودی اسرائیل منطقه نیز با آرامش روبه رو خواهد شد.

 

کد خبر 1054470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha