امداد رسانی هلال احمر استان به گرفتار شدگان در سیل و آبگرفتگی

جعفرزاده گفت: ۷۱ نجاتگر و پرسنل هلال احمر استان از شامگاه گذشته تاکنون به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی، خدمت‌رسانی کرده‌اند.

«امیر جعفرزاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: شهرستان‌های چایپاره، چالدران، پلدشت، خوی و پیرانشهر که ۱۴ روستای این شهرستاها از شب گذشته تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: تیم های عملیاتی در ارزیابی ۱۴ روستا متاثر از سیل، ۷۰ باب منزل را مورد ارزیابی قرار دادند که ۵۱ منزل بعلت آبگرفتگی  توسط امدادگران تخلیه شد، همچنین در این عملیات ۵ دستگاه آمبولانس و ۶ دستگاه کمک دار بکار گیری شده است.

جعفرزاده با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق سیل زده استان آذربایجان غربی ، اظهار کرد: ۱۹ تیم عملیاتی امدادی به استعداد ۷۱ نفر برای امدادرسانی به محصور شدگان در سیل و آبگرفتگی به کارگرفته شده و در حال امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان آذربایجان غربی  بیان کرد: اقلام امدادی و زیستی شامل: ۸ دستگاه چادر، ۲۵۰ تخته پتو، ۶۴ عدد موکت و دیگر اقلام زیستی و غذایی  بین حادثه دیدگان متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

 

کد خبر 1054495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha