تمامی فرآیند انتخابات شورای شهر در قزوین به صورت الکترونیکی برگزار می شود

حبیبی گفت: تمامی فرایندهای انتخابات شورای شهر مرکز استان به صورت کامل الکترونیکی برگزار می شود و با برگزاری انتخابات الکترونیک حداکثر ۲ ساعت بعد از پایان رای گیری می توانیم نتیجه انتخابات شورای شهر را اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: در آستانه ۲ انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، فضای جامعه نباید مشوش شود چون دشمن به سیاه نمایی و ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای دل بسته است.

 

رئيس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: در هر جامعه ای، ایرادات و اشکالاتی وجود دارد و باید موقعیت شناس و زمان شناس باشیم و تلاش خود را بر تحقق اصل مشارکت حداکثری در انتخابات قرار دهیم.

 

وی عنوان کرد: باید در جامعه امیدآفرینی کنیم تا مردم در انتخابات پیش رو، مشارکت حداکثری داشته باشند که این امر خواست و تأکید مقام معظم رهبری در ۲ سخنرانی اخیرشان بوده است.

 

حبیبی اضافه کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، مطالبه مقام معظم رهبری و نیاز امروز جامعه است و اگر می خواهیم اقتدار خود را در جهان نشان دهیم و قدرت چانه زنی خود را بالا ببریم باید مشارکت حداکثری در انتخابات رقم بخورد.

 

وی اعلام کرد: مردم در انتخابات پیش رو، مشارکت حداکثری خواهند داشت ولی ما مدیران و تریبون داران و مسئولان احزاب و گروه های سیاسی وظیفه داریم در این ایام به جامعه امید تزریق کنیم.

 

رئيس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: همچنین از مسئولان انتظار می رود در مسیر انسجام و وحدت جامعه حرکت کنند و به جای بیان مشکلات برای حل آنها تلاش کنند و اقدامات خوبی برای انتخابات صورت گرفته است و امیدواریم زمینه و بستری را فراهم کند که حضور باشکوه مردم را در انتخابات داشته باشیم.

 

وی گفت: ۴۵ روز دیگر تا انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد باقی مانده است که زمان زیادی نیست چون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با هم برگزار می شود و تمهیدات سنگینی را می طلبد.

 

حبیبی اضافه کرد: با توجه به این موضوع، تمامی آنچه که تاکنون در ستاد انتخابات استان، سیاستگذاری کرده ایم وارد فاز اجرایی می شود و باید با دقت بیشتر برای پشتیبانی کارگزاران و رفع نیازمندی های آنها اقدام کنیم.

 

وی اظهار کرد: کسانی که مسئولیت کمیته ستاد انتخابات را برعهده گرفته اند باید اولویت اول و آخر آنها تا ۲۸ خردادماه انتخابات باشد و برنامه ریزی لازم را برای برگزاری مطلوب آن داشته باشند.

 

رئيس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: هم اکنون هیچ امری مهمتر از انتخابات نیست و با توجه به اینکه مهمترین موضوع کشور انتخابات است، باید زمینه مشارکت حداکثری در آن را فراهم کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: تمامی فرایندهای انتخابات شورای شهر مرکز استان به صورت کامل و ۱۰۰ درصد الکترونیکی برگزار می شود و با برگزاری انتخابات الکترونیک حداکثر ۲ ساعت بعد از پایان رای گیری می توانیم نتیجه انتخابات شورای شهر را اعلام کنیم که یکی از آثار اجرای این فرایند است.

 

حبیبی یادآور شد: دشمنان دنبال دلسرد کردن مردم برای مشارکت حداقلی در انتخابات هستند و باید توپخانه رسانه ای علیه دشمنان و ضدانقلاب داشته باشیم.

 

کد خبر 1054516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha