فعالان کانون فرهنگی هنری شهید چمران کمک های مومنانه خود را در اختیار خانواده های نیازمند قرار دادند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران از توزیع کمک های مومنانه در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: همزمان با ماه رحمت و مغفرت بسته های معیشتی و غذای گرم به همت فعالان این کانون توزیع شد.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ماه رحمت و مغفرت بسته های معیشتی و غذای گرم در قالب های کمک های مومنانه به همت فعالان این کانون در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: 270 بسته معیشتی شامل برنج، روغن مایع، نمک و نان است که در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: از همدلی خیرین در توزیع این اقلام تشکر و قدردانی می کنم و امیدواریم بتوانیم این حرکت های معنوی گامی مهم در راستای حمایت از اقشار مستضعف باشد.

 

رزمجو تاکید کرد: از دیگر اقلام کمک های مومنانه که به همت گروه جهادی این کانون تهیه شده توزیع 150 پرس غذای گرم است که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا حاشیه شهر اردبیل قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: در تهیه و توزیع این غذای گرم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی مسائل بهداشتی به صورت کامل رعایت و نظارت شد.

 

رزمجو عنوان کرد: تمامی فعالیت های خیرخواهانه این کانون در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت می گیرد.

 

کد خبر 1054606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha