کمک ۴ میلیارد ریالی به نیازمندان بشرویه طی ماه مبارک رمضان

مدیر کمیته امداد بشرویه از هزینه کردن بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت کمک به مددجویان تحت پوشش در قالب توزیع بسته غذایی، غذای گرم و افطاری ساده در راستای اجرای طرح«اطعام مهدوی» طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی ماه مبارک رمضان امسال برنامه های مختلفی از جمله«ایران همدل»، «اطعام مهدوی» و «ایران مهربان» توسط کمیته امداد امام خمینی(ه) بشرویه برگزار شد.

 

مدیر کیمته امداد امام خمینی(ره) بشرویه با بیان اینکه 55 یتیم در شهرستان بشرویه تحت حمایت این مرکز قرار دارند، ادامه داد: در این شهرستان 380 فرزند محسنین مورد حمایت کمیته امداد بشرویه قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه پویش «ایران مهربان» به منظور جذب حامی برگزار شده است، افزود: در راستای اجرای این طرح طی ماه مبارک رمضان 300 حامی برای حمایت از ایتام تحت پوشش و 531 حامی جهت حمایت از فرزندان محسنین در این شهرستان جذب شدند.

 

حلوانی در خصوص طرح «اطعام مهدی» بیان کرد: در راستای اجرای این طرح 993 سبد غذایی به ارزش 177 میلیون و 260 هزار تومان طی ماه مبارک رمضان امسال بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش این شهرستان توزیع شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح «اطعام مهدوی» طی ماه مبارک رمضان امسال بحث توزیع 10هزار و 974 پُرس غذای گرم به ارزش 271 میلیون تومان در دستور کار این نهاد حمایتی در بشرویه قرار گرفت.

 

وی به اجرای طرح «افطاری ساده» در بشرویه اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان امسال 802 بسته افطاری ساده شامل پنیر، خرما و نان به ارزش 32میلیون ریال بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بشرویه توزیع شده است.

 

حلوانی در پایان بیان کرد: در مجموع اجرای طرح «اطعام مهدوی» با کمک خیرین و نیکوکاران بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار جهت تامین کالاهای مورد نیاز مددجویان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزینه شده است.

 

 

کد خبر 1054841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha