اطعام نیازمندان در جهرم از محل موقوفات در ماه رمضان

قریب زاده گفت: تعداد ۱۷ هزار دست غذای گرم از محل نیت واقفان در ماه مبارک رمضان میان مردم و نیازمندان شهرستان جهرم توزیع شده است.

«بیژن قریب زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اطعام روزه داران به ویژه فقرا و نیازمندان از گذشته به عنوان یکی از رسوم خوب و خداپسندانه در میان اهالی شهرستان جهرم مطرح بوده به نحوی که نیت هایی از سوی واقفان بدین منظور نیز انجام شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه هر سال در ماه مبارک رمضان نیز به نیت موقوفه ها، اجرای طرح اطعام نیازمندان در این شهرستان به اجرا در می آید، افزود: امسال نیز بدین منظور 17 هزار دست غذای گرم در شهرستان جهرم توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای تهیه این تعداد غذای گرم 200 میلیون تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: عمده تامین هزینه ها از محل 2 موقوفه «محمدعلی بیگ» و «حاج آقا رضا» بوده است.

 

قریب زاده با اشاره به اینکه در جهرم بخشی از موقوفات به نیت اطعام در مناسبت های مختلف ثبت شده است، عنوان کرد: بخشی از این نیت ها مربوط به ماه محرم و صفر بوده که در آن مناسبت ها توسط اداره اوقاف و امور خیریه به اجرا در می آید.

کد خبر 1054866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha