مشکلات کشور با کار جهادی و انقلابی رفع خواهد شد

حجت‌الاسلام فتاحی گفت: مقام معظم رهبری بر مسئله کار جهادی حساسیت ویژه‌ای به خرج داده‌اند و در این راستا فرموده‌اند که جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم.

«حجت‌الاسلام مرتضی فتاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اهمیت کار جهادی اظهار کرد: کار جهادی به عنوان کاری مهم، ویژه، خاص و فی سبیل‌الله محسوب می‌شود و خداوند اجر افرادی را که در این مسیر قدم بردارند، می‌دهد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک افزود: مقام معظم رهبری بر مسئله کار جهادی حساسیت ویژه‌ای به خرج داده‌اند و در این راستا فرموده‌اند که جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم.

 

وی اذعان کرد: ضرورت دارد جوانان با عشق، علاقه و جدیت در کار وارد شوند و یک سری مسائل و مشکلات که زمین افتاده‌اند و کسی به خوبی به آنها توجه نکرده است را حل کنند.

 

حجت‌الاسلام فتاحی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی، معیشتی و مسکن به دغدغه‌های مهم مردم تبدیل شده‌اند تصریح کرد: جهاد در مسیر حل مشکلات مردم، شناسایی مناطق آسیب‌پذیر و سر و سامان دادن به نیازمندان از زمینه‌های ظهور امام زمان (عج) به حساب می‌آیند.

 

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک و بسیج طلاب فعال این مدرسه در عرصه کارهای جهادی گام‌های بلندی را برداشته‌اند یاد آور شد: این مجموعه در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی، ۵۰ بسته گوشت گوسفند، ۲۰۰ پُرس غذای گرم، برخی اقلام خانگی همچون فرش، موکت و کولر گازی کرد و همچنین آبمیوه طبیعی در اختیار مدافعان سلامت و بیماران کرونایی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک قرار داد.

کد خبر 1054867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha