معلمان مظهر عشق، هنر، فداکاری، مهر و صفا هستند

مهرافزون، معلمان را مظهر عشق، هنر و فداکاری عنوان کرد و گفت: معلمان در شرایط کرونایی امروز جامعه سختی های فراوانی را متحمل شدند و برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان تلاش کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد مهرافزون»، امروز(19ردیبهشت)، در آیین تقدیر و تجلیل از جلوه های ایثار معلمان بروجرد با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهارداشت: معلمان مظهر عشق، هنر، فداکاری، از خود گذشتگی، مهر و صفا هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با قدردانی از زحمات معلمان، افزود: معلمی عشق و هنر است و معلمان چگونه زیستن و چگونه آموختن را به فرزندان این مرز و بوم می آموزند.

 

مهر افزون با بیان اینکه نمی توان به معلمی به عنوان یک شغل نگاه کرد، عنوان داشت: امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، ویروس کرونا سبب شد مدارس و کلاس های درس ما در قالب حضوری و غیر حضوری در بستر شاد برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه معلمان در کنار تدریس در شبکه مجازی مشکلات فراوانی را تحمل کردند و با این وجود هیچ یک از مشکلات موجب وقفه در آموزش نشده است، گفت: همه معلمان برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان در این ایام تلاش فراوانی نجام داده اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش بروجرد به نقش تربیتی معلم در کنار آموزش اشاره و تصریح کرد: تعلیم و تربیت دانش آموزان در هرزمان به ویژه در دوران کرونا از مهم ترین وظایف و رسالت برجسته و بایسته آموزش و پرورش است.

 

وی عنوان داشت: شرایط حاکم بر جامعه ه علت شیوع ویروس کرونا سبب شد تا همه ما معلمان تعلیم و تربیت معلمان دوران بحران نیز باشیم.

 

مهرافزونبا بیان اینکه کار معلمان ما کمتر از مدافعان سلامت نبوده و نیست، بیان کرد: این تهدید به فرصت تبدیل شد تا مجاهدانه در جهت ارتقای آموزش و پرورش و دانش آموزان گام های بلندی برداریم.
 

 

 

کد خبر 1055000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha