۴۰ بسته کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه در روستای پیراقوم توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه گفت: ۴۰ بسته کمک مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه در بین اهالی روستای پیراقوم توزیع شد.

«داور فرجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 40 بسته کمک مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه در بین اهالی روستای پیراقوم توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، نمک و حبوبات است که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونای این روستا قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه این کمک به همت خیرین تهیه شده بود، یادآور شد: تمامی دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در زمان تهیه و توزیع بسته های با دقت کامل رعایت شد.

 

فرجی خاطر نشان کرد: البته تاکنون برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند این روستا بسته های معیشتی در طول سال گذشته توزیع شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه اذعان داشت: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و تلاش خواهیم کرد این کمک ها ادامه داشته باشد.

 

فرجی در پایان سخنان خود افزود: برپایی آئین جزءخوانی قرآن کریم در مسجد جامع این روستا از دیگر برنامه های معنوی در ماه پرفیض و برکت رمضان است.

 

کد خبر 1055009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha