لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای پایش مستمر قیمت‌ها و توزیع عادلانه کالاها

زارع خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای نظارت و پایش مستمر قیمت‌ها و توزیع عادلانه کالاها تا زمان دسترسی کامل مصرف‌کنندگان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (یکشنبه،۱۹ اردیبهشت) در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در استانداری با اشاره به وظایف این ستاد در گیلان گفت: نظارت، کنترل، بازرسی، پایش مستمر موجودی کالاهای اساسی، قیمت منصفانه در بازار و دسترسی آسان برای همه مردم از وظایف این کارگروه است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر برنامه‌ریزی مناسب و جامع‌نگر برای تأمین مایحتاج مردم با توجه به دشواری های تأمین یارانه کالاهای اساسی به سبب شرایط دشوار جنگ اقتصادی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی همچون بسیج اصناف، سازمان‌های مردم نهاد و تیم‌های تشکیل شده برای نظارت و پایش مستمر قیمت‌ها و توزیع عادلانه کالاها تا زمان دسترسی کامل مصرف‌کنندگان بهره گرفته شود.

 

وی با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی جوجه‌ریزی در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرد: طبق گزارش جهادکشاورزی بیش از سهمیه فعلی قابلیت پشتیبانی بازار استان و مرکز کشور در ماه آتی وجود دارد و افزون بر چهار هزار تن گوشت مرغ نیز به صورت منجمد ذخیره سازی می‌شود.

 

زارع در ادامه به مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر رشت نیز اشاره و بر ضرورت نظارت بر نصب نرخ نامه و کد شناسایی راننده در درون خودرو تأکید کرد.

 

کد خبر 1055024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha