حجت الاسلام رییسی برای احیای یک کارخانه تعطیل در همدان یکماه فرصت داد

حجت الاسلام رییسی در بازدید از «صنایع غذایی کیوان» شهر همدان، برای راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی یک ماه مهلت تعیین کرد و گفت : که اگر مالک به اجرای قانون تن ندهد باید از طریق قانونی خلع ید شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» روز یک‌شنبه در جریان سفر به استان همدان در بازدید از صنایع غذایی کیوان، گفت:  توقف تولید در کارخانه‌های کشور برای هیچ فردی قابل قبول و خوشایند نیست و این کارخانه در صورت مدیریت صحیح می‌توانست به جای ۵۰ کارگر ۵۰۰ نفر را مشغول به کار کند.

 

رییس قوه قضاییه ، با تاکید بر اینکه کارخانه صنایع غذایی «کیوان» باید از حالت تعطیلی خارج شود، خطاب به مدیران و کارگران کارخانه عنوان کرد: به هیچ وجه اجازه خروج تجهیزات از کارخانه را ندهید.

 

وی کاهش تدریجی تعداد کارگران کارخانه و فرسوده شدن تجهیزات آن را زمینه‌ای برای تعطیلی کامل آن دانست و با بیان اینکه باید به هر نحو ممکن از تعطیلی این کارخانه جلوگیری شود گفت: مالک یک کارخانه به هیچ عنوان حق تعطیلی کارخانه‌‌اش را ندارد.

 

وی با بیان اینکه باید ظرف مدت حداکثر یک ماه، خط تولیدهای کارخانه صنایع غذایی کیوان به راه بیفتند، گفت: استاندار و رئیس کل دادگستری همدان در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این استان ظرف ۱۰ روز آینده، از مسئولین مربوطه دعوت کرده و سخنان و مشکلات آنها را بشنوند.

 

حجت الاسلام رییسی ، با بیان اینکه حداکثر ظرف مدت یک ماه مشکلات مربوطه باید حل شود افزود: اگر مشکلات مربوط به این کارخانه در همدان قابل رفع و رجوع نبود اطلاع دهید تا در مرکز پیگیری کنیم.

کد خبر 1055077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha