اولین جشنواره جوان موفق در دزفول برگزار می‌شود

فرمانده بسیج دانشجویی دزفول از برگزاری اولین جشنواره جوان موفق در دزفول خبر داد و گفت: هیئت داوران این جشنواره تعیین شدند.

«علی قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با توجه به برگزاری اولین جشنواره جوان موفق دزفول از سوی دبیرخانه جشنواره، حجت الاسلام احسان خاکی، علی براتی، میثم مردسلطانی و رضا قاسمی به عنوان داوران این جشنواره انتخاب و با حکم فرماندار و رییس جشنواره منصوب شدند. 

 

فرمانده بسیج دانشجویی دزفول افزود: با توجه به استقبال جوانان شهرستان یک مرحله داوری توسط دبیرخانه این جشنواره برگزار شد و جوانانی که حد نصاب لازم را کسب کردند مورد داوری توسط هیئت داوران قرار خواهند گرفت. 

 

وی اضافه کرد: این جشنواره در ۱۰ عرصه در بهمن ماه سال جاری با هدف حمایت و کشف استعدادها افتتاح و در اردیبهشت ماه اختتامیه این جشنواره با تقدیر از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

 

قاسمی تاکید کرد: دبیرخانه این جشنواره در تلاش است تا با حمایت سایر دستگاه بستری را برای بیان توانمندی ها و حمایت از جوانان موفق این شهرستان فراهم کند.

 

وی در خاتمه با بیان اینکه جشنواره جوان موفق به همت فرمانداری ویژه و بسیج دانشجویی شهرستان دزفول برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری جشنواره جوان موفق در راستای گام دوم انقلاب و با هدف شناسایی، تقدیر و حمایت از جوانان برنامه‌ریزی شده است.

 

کد خبر 1055098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha