۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

مظاهری از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در این مرحله نیازمندان شهرستان های اردل، بن و سامان از بسته های گوشت متبرک قربانی بهره مند می شوند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان شهرستان های اردل، بن و سامان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه بابیان اینکه این امر خداپسندانه ششمین مرحله از توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری است.

 

وی ابراز کرد: این بسته های گوشت متبرک قربانی با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: بسته های گوشت متبرک قربانی در بسته های یک و نیم کیلویی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۲۷ نقطه از شهرستان های اردل، بن و سامان در استان چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون پنج مرحله از توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی و چهار مرحله نیز طرح ذبح قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

مظاهری ضمن قدردانی از زحمات برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س)، این اقدام را جلوه ای از مواسات و همدلی بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای امید آفرینی موجب خوشحالی نیازمندان به ویژه در مناطق محروم شده است.

 

خاطرنشان می شود: اعتبار هر مرحله بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان می باشد که در مجموع شش مرحله بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان گوشت متبرک قربانی در مناطق محروم استان توزیع شده است.

 

کد خبر 1055181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha