محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار می شود

موسوی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با بيست و هفتم روز ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر وردنجان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با حضور قاریان برتر عضو کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) برگزار می شود.

سید «حامد موسوی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم همزمان با بيست و هفتم روز ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برتر عضو کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: در این برنامه معنوی به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن هرساله به همت مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) وردنجان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود افزود: قاریان برتر استانی و کشوری نیز در این برنامه معنوی حضور دارند.

 

موسوی خاطرنشان کرد: این محفل قرآنی امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: انس با قرآن كريم موجب رشد اخلاقی و اعتلای فكری انسان می شود و راه را برای بشريت و رسيدن به رستگاری فراهم می كند.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر وردنجان سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای هزار و ۴۵۰ عضو ثبت شده در سامانه «بچه های مسجد» است که در طرح ملی «ایران قوی» سال ۱۳۹۹ رتبه شایسته برتر در رواق ترنج را به دست آورده است.

 

کد خبر 1055207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha