اقامه نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه

سروری، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نماز عبادی، سیاسی و الهی عید سعید فطر، پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۸ صبح به امامت حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه در مقابل مسجد جامع کرمانشاه اقامه خواهد شد.

 

عباس سروری افزود: عموم مردم مؤمن و روزه‌دار کرمانشاه می توانند جهت حفظ سلامت خود و دیگر نمازگزاران با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با همراه داشتن ماسک، مهر نماز و زیرانداز در این مراسم معنوی شرکت کنند زدن ماسک  برای تمامی نمازگزاران ضروری است.

 

وی تصریح کرد:ناوگان اتوبوسرانی وحومه وسازمان تاکسیرانی کرمانشاه از ساعت ۶ صبح آماده سرویس دهی وانتقال نمازگزاران از شهرک‌ها و مناطق مختلف شهر کرمانشاه به محل اقامه نماز و بلعکس است .

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید فطر در استان مهیا و جهت برپایی آن  هماهنگی لازم با ستاد مقابله با کرونا  استان صورت گرفته است.

کد خبر 1055246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha