عملکرد شهرداری قرچک قابل قبول است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عملکرد شهرداری قرچک را قابل قبول عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری قرچک با اجرای پروژه های متعدد و به سرانجام رساندن آنان در زمان معین در خدمت رسانی به خوب عمل کرده است و عملکرد قابل قبولی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه بررسی مشکلات شهری قرچک با حضور چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، محسن خرمی شریف شهردار، معاونین شهردار، مسئولین دوایر و مدیران شهرداری در سالن جلسات برگزار شد.
عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بر خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
وی عملکرد شهرداری قرچک را قابل قبول عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری قرچک با اجرای پروژه های متعدد و به سرانجام رساندن آنان در زمان معین در خدمت رسانی به خوب عمل کرده است و عملکرد قابل قبولی دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: جذب سرمایه گذار توسط شهرداری در حوزه های مختلف همواره عاملی برجسته برای تداوم رشد اقتصادی شهری به شمار می رود و شهرداری قرچک نیز در این مهم پیش گام باشد.
چراغعلی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری قرچک در شرایط کرونایی بر تداوم تلاش مجموعه مدیریت شهری جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام تأکید کرد و افزود: پروژه های نیمه تمام شهری به صورت ویژه پیگیری و به سرانجام برسد تا شهروندان هر چه زودتر بتوانند از پروژه ها به نحوه احسن استفاده کنند.

کد خبر 1055250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha