تجهیزات پزشکی اهدای بانک قرض الحسنه مهر ایران ویژه بیماران کرونایی  تحویل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد

طی مراسمی با حضور روسای بانک قرض الحسنه مهر ایران استان و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تجهیزات پزشکی ویژه بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی به ارزش ۳ میلیارد ریال تحویل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، طی مراسمی با حضور روسای بانک قرض الحسنه مهر ایران استان و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تجهیزات پزشکی ویژه بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی به ارزش ۳ میلیارد ریال تحویل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد.

 

«شهرام حبیب زاده» در این مراسم با قدردانی از زحمات بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک در مسائل اجتماعی و بهداشتی هم در کنار سایر خدمات، قدم های مهمی برداشته و یاری گر کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل امروز با اهداء این تجهیزات پزشکی به جامعه بهداشت و درمان استان برای مبارزه با ویروس کرونا قدم هایی موثری برداشته و دین خود را به مردم استان اردبیل ادا کرده است.

 

وی همچنین اعتماد مردم استان به این بانک را ستودنی ارزیابی کرد و ادامه داد: تعامل دانشگاه علوم پزشکی استان با بانک قرض الحسنه مهر ایران استان برای دریافت خدمات بانکی بیش از پیش خواهد بود.

 

در ادامه این مراسم «عقیل وکیلی» اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه، به منظور جذب و تخصیص منابع قرض الحسنه، با برخورداری از 10 میلیون مشتری و پرداخت 9 میلیون فقره وام قرض الحسنه تاکنون، با ۵۳۰ شعبه در سراسر كشور مشغول اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه به نيازمندان واقعي جامعه است.

 

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل افزود: این بانک در راستای برنامه های مسئولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در کشور با اختصاص بودجه ای بالغ بر 130میلیارد ریال از محل وجه التزام (جریمه دیرکرد) و از طریق انعقاد تفاهم نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام به خرید اقلام مورد نیاز در زمینه پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کرونا در طرح شهید سلیمانی کرده است.

 

وی تصریح کرد: در طرح مذکور در مجموع حدود 15000 قلم تجهیزات پزشکی شامل دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، دستگاه ضدعفونی‌کننده UV ، دستگاه تب سنج لیزری و دستگاه پالس اکسی متر بین 126 مرکز منتخب و پایگاه سلامت در سراسر کشور توزیع می شود.

 

وکیلی یادآور شد: در استان اردبیل نیز حدود 249 قلم تجهیزات پزشکی شامل تعداد 20دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، تعداد 21 دستگاه ضدعفونی‌کننده UV ، تعداد 104دستگاه تب سنج لیزری و تعداد104 دستگاه پالس اکسی متر بین 2 مرکز منتخب و پایگاه سلامت در استان توزیع می شود که از این اقلام ، تعداد 3 دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، تعداد 3  دستگاه ضدعفونی‌کننده UV ، تعداد 5 دستگاه تب سنج لیزری و تعداد 5  دستگاه پالس اکسی متر  به شهرستان خلخال تخصیص یافته است.

 

کد خبر 1055256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha