ارتش ظرفیت لجستیک و مهندسی خود را بدون توقع در اختیار مردم قرار می دهد

امیرغلامعلیان گفت: ارتش در کنار همه مأموریت های سختی که حافظ مرزها و حدود و ثغور کشور است؛ در زمان صلح نیز امکانات خود را به شرطی که به آمادگی رزمی لطمه وارد نشود در خدمت مردم قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر غلامعلیان، دوشنبه(۲۰ اردیبهشت) در رزمایش ایران همدل- تهیه یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط کارکنان کمیته امداد استان- گفت: ارتش وظیفه شرعی خود می داند که همه ظرفیت ها در اختیار کمیته امداد قرار بگیرد.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: ارتش در کنار همه مأموریت های سختی که حافظ مرزها و حدود و ثغور کشور است؛ در زمان صلح نیز امکانات خود را به شرطی که به آمادگی رزمی لطمه وارد نشود در خدمت مردم قرار می دهد.

 

 

وی خدمت به اقشار آسیب دیده را سعادتی دانست که کمیته امداد به عنوان خط شکن در این عرصه حضور و نیاز به کمک همه جانبه دارد.

 

 

امیرغلامعلیان اظهار کرد: ارتش در پی فرمات مواسات از مقام معظم رهبری؛ صزفنطر از اقدامات مشترک با نهادها و گروه های مختلف؛ همه ظرفیت لجستیک و مهندسی را بدون توقع در اختیار مردم قرار داده است و در حال حاضر نیز در اختیار استانداری برای لایروبی ناشی از سیل اخیر است.

 

 

وی افزود: در زمینه طبخ غذا به صورت خودجوش وارد شدیم و در ماه مبارک رمضان در سه استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حدود ۶۰ هزار وعده غذای گرم توزیع کردیم.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: این کمک ها حتی در مناطق صعب العبور به درب خانواده ها تحویل داده شد و چون نفس عمل مقدس بود به نیروها تأکید کردیم بدون سلاح بروند.

کد خبر 1055267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha