۱۶ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان دره شهر بستری هستند

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: در حال حاضر ۱۶نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان دره شهر بستری هستند و از ابتدای سال جاری تاکنون ۸نفر از شهروندان این شهرستان بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

«کیانوش محمد نژاد » در گفت و گو  با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از فروردین ماه تاکنون ۳ هزار و 770نفر از شهروندان تست کرونا گرفته شده که از این میزان 867نفر به کرونا مبتلا بودند.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی انجام شده در شهرستان 100درصد اطرافیان کسانی که به کووید 19مبتلا بودند غربالگری شده اند.

 

ریس ستاد کرونا شهرستان دره شهر گفت: متاسفانه وضعیت کرونا در برخی روستاهای شهرستان به خاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی رضایت بخش نیست و انتظار می رود مردم با ستاد مبارزه با کرونا کرونا شهرستان همکاری کنند.

 

محمد نژاد تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل افزایش میزان بستری و فوتی کرونا در این شهرستان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در مراسمات عزا با وجود ممنوع بودن است.

 

فرماندار دره شهر افزود: برای مقابله با بیماری و قطع زنجیره کرونا در شهرستان باید همه اعضای ستاد پای کار باشند و مصوبات را به صورت جدی اجرا کنند.

 

 فرماندار دره شهر  خاطرنشان کرد: با هماهنگی و اجرای محدودیت های که ستاد ملی کرونا اعلام کرد بیش از 2000بازدید از صنوف مختلف در شهرستان توسط دستگاه های مرتبط انجام شده که از یک هزار و 60صنف مختلف پلمپ شدند و تعداد 22واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

 

کد خبر 1055287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha