مسابقه نامه ای از بهشت برگزار می شود 

علی عبدی نسب گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح با همکاری و مشارکت شهرداری و حوزه مقاومت بسیج در نظر دارد مسابقه زندگینامه و وصایای شهدای علی آباد عمران را تحت عنوان نامه ای از بهشت برگزار کند.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان، گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح با همکاری و مشارکت شهرداری و حوزه مقاومت بسیج در نظر دارد مسابقه زندگینامه و وصایای شهدای علی آباد عمران را تحت عنوان نامه ای از بهشت برگزار کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران افزود: با توجه به شرایط کرونایی این مسابقه به صورت مجازی برگزار می شود و به نفرات برگزیده نیز جوایزی اهدا می شود.


وی بیان کرد: جوایز مسابقه زندگینامه و وصایای شهدای علی آباد شامل ۲۰ کارت هدیه یکصد هزار تومانی و همچنین کتاب ارزشمند نهج البلاغه است.


عبدی نسب ابراز کرد: این مسابقه ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با شب ۲۸ ماه مبارک رمضان راس ساعت ۲۱ برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه برای جلوگیری از تضییع حقوق سایرین می بایست تا ساعت ۲۱ و سی دقیقه پاسخ های خود را به شماره 09138476629 ارسال کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران ادامه داد: پاسخ ها در مدت زمان اعلام شده پذیرفته می شوند و پس از بررسی پاسخ ها، نفرات برگزیده انتخاب شده و هم زمان با عید فطر جوایز آنها اهدا می شود.

 

وی اظهار کرد: منبع مسابقه در قالب فایل pdf آماده شده که در گروه مجازی کانون مصباح به اشتراک گذاشته می شود و علاوه بر این نیز شرکت کنندگان می توانند از طریق شماره یاد شده در واتس آپ این فایل را دریافت کنند.
 


عبدی نسب هدف از برگزاری این مسابقه را بازخوانی و تدبر در وصایای شهدای شهر علی آباد برشمرد و تاکید کرد: وصایا خوانی از جمله توصیه های بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و با مطالعه این وصایا جوانان با چشم انداز و سیره فکری شهدا بیشتر آشنا می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران اضافه کرد: طبق فرمایش رهبری؛ زنده نگه داشتن یاد شهداء از شهادت کمتر نیست، ما نیز تصمیم گرفتیم به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسابقه زندگینامه و وصایای شهدای علی آباد را برگزار کنیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: امروز که دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال معرفی الگوهای غربی برای نسل نوجوان و جوان ما است، می توان با برگزاری چنین مسابقاتی شهدا را به عنوان برترین الگو به این نسل معرفی کرد.

کد خبر 1055389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha