افتتاح کتابخانه‌ «مادر و کودک» موجب ارتقای ارتباط بین اعضای خانواده می‌شود

یعقوب‌نژاد یکی از دغدغه‌های حوزه زنان و خانواده را گفت‌وگوی بین اعضای خانواده عنوان کرد و گفت: افتتاح کتابخانه‌ مادر و کودک سبب ارتقای ارتباط بین اعضای خانواده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «زهرا یعقوب‌نژاد» صبح امروز(سه‌شنبه، 21اردیبهشت) در آیین افتتاح دومین کتابخانه تخصصی مادر و کودک استان گیلان در صومعه سرا اظهار کرد: این پروژه، یک کار ابتکاری و خلاق است که هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی را نشان می‌دهد.

 

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری افزود: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه زنان و خانواده، بحث گفت وگوی بین اعضای خانواده است که پروژه‌های این چنینی که نقش مادران و کودکان را در کنار همدیگر طراحی کرده، می تواند این دغدغه را کاهش دهد.

 

وی گفت: وقتی فضایی تامین می‌شود که در کنار ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخانه، به نقش آموزش، مشاوره و برقراری ارتباط سالم و به آموزش مهارت‌های زندگی برای اعضای خانواده نگاه می‌کند، بسیار عالی است.

 

یعقوب‌نژاد تصریح کرد: از این دست پروژه‌ها کمک می‌کند تا ما بتوانیم ارتباط حسنه‌ای بین اعضای خانواده ایجاد کنیم و بسیار خوب است که این کار به وسیله کتاب صورت می‌گیرد.

 

 

در ادامه «سیدجلال سیدمحمدی» با بیان اینکه فضای کتاب و کتابخانه و توسعه فرهنگ کتاب با افتتاح این کتابخانه در شهرستان افزایش پیدا کرد افزود: توسعه شاخص‌های مطالعه از اهداف مهمی است که می بایست با جدیت دنبال شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه کتاب و کتاب‌خوانی نقش مهمی در تعالی و رشد بالندگی جامعه دارد خاطرنشان کرد: این مهم باید در فرهنگ اجتماعی ما بیش‌ از پیش پررنگ شود و به‌عنوان یک نیاز مهم همواره مورد توجه باشد.

 

کد خبر 1055612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha