اجاره سه ماه اول سال جاری مستاجران شهرداری دهلران بخشیده شد

شهردار شهر دهلران گفت: باتوجه به تعطیلی چندین هفته اصناف شهر دهلران، شهرداری این شهر اجاره سه ماه اول سال جاری مستاجران خود را دریافت نخواهد کرد.

«عیسی رضایی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: باتوجه به شرایط پیش آمده در اثر موج چهارم ویروس کرونا تمام مستاجران مغازه‌های این شهرداری از پرداخت اجاره سه ماه اول سال جاری معاف می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: شهرداری دهلران در راستای ارائه خدمت به صنوف و کمک به مستاجرین خود که متضرر شدند مصوبه ای در خصوص بخشش اجاره به شورای شهر ارائه داد که خوشبختانه مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

 

 رضایی یادآور شد: براساس پیشنهاد شهرداری  و مصوبه شورای شهر نیز امسال افزایش کرایه نخواهیم داشت و اصناف مستاجر شهرداری با همان مال اجاره سال گذشته اجاره به شهرداری پرداخت خواهند کرد.

 

شهردار دهلران به دیگر صنوف مرتبط با شهرداری اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک خبر های خوبی  برای آنها خواهیم داشت.

 

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر دهلران در راستای ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهرو رفع دغدغه و نگرانی کسبه و بازاریان که با کاهش فروش مواجه شده اند طرح بخشش را اجرا کرده است.

 

شهردار دهلران تاکید کرد: همراهی و همدلی مردم با شهرداری و سایر ادارات و ارگان های پیشرو در مبارزه با کرونا و رعایت نکات بهداشتی درمانی می تواند به داشتن شهری تمیز عاری از هرگونه بیماری کمک کند.

 

رضایی خاطرنشان کرد: بنرهای آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا در مکان های شلوغ، تعطیل کردن پارک ها نصب توصیه ها و نکات بهداشتی از جمله اقدمات مهمی بود که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

کد خبر 1055667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha