برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری

بالو از برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حسین بالو» امروز (سه‌شنبه، 21 اردیبهشت) در جلسه ستاد برگزاری امتحانات پایانی خرداد 1400 که در سالن اجتماعت اداره آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: امتحانات نهایی خرداد 1400 پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری و سایر پایه‌های تحصیلی به صورت غیرحضوری در بازه زمانی 27 اردیبهشت لغایت 24 خرداد برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه 831 دانش آموز در امتحانات پایه دوازدهم شرکت می‌کنند که 13 حوزه امتحانی برای آنان در نظر گرفته شده است افزود: در امتحانات پایه نهم نیز یک هزار و 311 دانش آموز شرکت خواهد کرد که این دانش‌آموزان در مدارس خود آزمون می‌دهند.

 

وی با اشاره به شرایط خاص جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی، کلیه حوزه‌های امتحانی از تهویه کافی و فضای مناسب برخوردار است و در هر حوزه دانش آموزان با فاصله 2 متر از یکدیگر قرار می گیرند.

 

بالو تصریح کرد: کلیه دانش آموزان و عوامل اجرایی هنگام ورود به حوزه‌های امتحانی توسط مراقبین بهداشت و سلامت مورد تب‌سنجی قرار گرفته و در طول برگزاری آزمون‌ها بر استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی نظارت کافی صورت می‌گیرد و به طور مستمر و پس از هر امتحان، نظافت و گندزدایی حوزه‌ها انجام می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا در مورد نحوه طراحی سوالات امتحان نهایی خاطرنشان کرد: طراحی سؤالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری توسط مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و سؤالات پایه نهم نیز به صورت هماهنگ شهرستانی توسط طراحان سوال منطقه بر مبنای آموزش در شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود.

کد خبر 1055678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha