پیش بینی وقوع طوفان در جاده های جنوب کرمان

مجتبی رئیسی گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور احتمال وقوع طوفان شن در طی ۲۴ ساعت آینده در مناطق مستعد جنوب کرمان به ویژه بخش زهکلوت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مجتبی رئیسی» گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور احتمال وقوع طوفان شن در طی ۲۴ ساعت آینده در مناطق مستعد جنوب کرمان به ویژه بخش زهکلوت وجود دارد بنابراین پیش بینی می شود اختلال در آمد و شد در این محورها به سمت استان های همجوار به وجود آید و این روند منجر به کاهش دید افقی در جاده ها و کیفیت هوا  شود.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط، خاطرنشان کرد: رانندگان حتما قبل از حرکت خروج و یا ورود به جنوب استان از سمت زهکلوت و محور ایرانشهر حتما از سالم بودن سیستم روشنایی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.


 وی ابراز کرد: با توجه به فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی منطقه و تردد تریلر و کامیون های متعدد در جاده ها رانندگان در هنگام بروز پدیده طوفان شن حتما جوانب احتیاط را رعایت و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و به توصیه های پلیس راه و نیروهای راهداری توجه کرده و از توقف در شانه خاکی راه جدا خودداری کنند.


رئیسی در خاتمه عنوان کرد: شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیربت راهها هم برای اطلاع مردم، رانندگان و کاربران جاده ای از وضعیت جوی راه ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1055767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha