یک هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان سطح شهرستان آبادان توزیع می شود

حجت الاسلام ابراهیمی پور از توزیع یک هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) میان نیازمندان سطح شهرستان آبادا در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» عصر امروز (سه شنبه ۲۱ اردیبهشت) در حاشیه آئین توزیع بسته های معیشتی طرح احسان رمضان میان نیازمندان شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در ماه رمضان از طریق مصلای نماز جمعه آبادان چهار رزمایش همدلی و مواسات برگزار شد اظهار کرد: در این رزمایش یک هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان نیازمندان آبادان توزیع می‌شود.

 

امام جمعه آبادان افزود: در آستانه عید سعید فطر مجموعه موسسات خیریه و گروه های جهادی با همراهی نهاد امامت جمعه این شهرستان تلاش خواهند کرد تا این بسته های معیشتی در شب عید فطر بر سر سفره خانواده های هدف به ویژه کسانی که هم مبتلا به بیماری کرونا شده اند و هم از آن آسیب دیدند قرار گیرد.

 

وی ارزش هر کدام از این بسته های معیشتی را سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، ماکارانی، رب گوجه، حبوبات و روغن است که طی امروز و فردا در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور با تقدیر از مردم آبادان که در ایام ماه مبارک رمضان مسئله مواسات را به طرق مختلف پیگیری کردند گفت: بخشی از خانواده ها در این ایام تلاش کردند تا با پخت غذا از نیازمندان دستگیری کنند، عده ای نیز در مسئله آزادی زندانیان و کمک به آنها و بخش اعظمی هم در حوزه تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های بی بضاعت فعالیت کردند.

 

وی با اشاره به نحوه شناسایی نیازمندان عنوان کرد: از پیش از آغاز شیوع کرونا  اسامی افراد نیازمند را به واسطه موسسات خیریه جمع آوری کرده بودیم همچنین از طریق دفتر نهاد امام جمعه با پیگیری و سرکشی به محلات مختلف، ائمه جماعات مساجد محلات، گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین سایرین اسامی نیازمندان آبرومند را به دست آوردیم؛ البته این افرادی که شناسایی شدند به غیر از خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی بودند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور یاد آور شد: تعداد این افراد شناسایی شده بسیار قابل توجه است به ویژه افرادی که به واسطه کرونا بیمار یا بیکار شدند بسیار است؛ به دنبال این هستیم تا سامانه ای را تشکیل دهیم که اولویت بندی کنیم تا بتوانیم در سایر موضوعات دیگر نیز به آنها کمک رسانی کرد.

 

کد خبر 1055803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha