خادمیاران رضوی جویبار با توزیع ۱۱۴بسته معیشتی به پویش «سفره ای به وسعت ایران» پیوستند

صالحی ازتوزیع ۱۱۴بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان جویبار خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی جویبار برای تهیه این مومنانه های رمضانی به ازای هر بسته ۵۰۰هزار تومان هزینه کردند.

«سهیل صالحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به همت والای خادمیاران شهرستان جویبار در رفع نیاز محرومین و رونق بخشیدن به سفره های افطاری و سحری نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اشاره و اظهار کرد: شبکه خادمیاران رضوی این شهرستان با مشارکت‌های مردمی و خیرین توانست در قالب پویش «سفره‌ای به وسعت ایران»  114 بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار دهند.

معاون خادمیاری دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان جویبار با بیان اینکه خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) جویبار به دو صورت نقدی و غیر نقدی در این پویش مشارکت دارند، افزود: بسته‌های معیشتی شامل ارزاق اولیه و روزمره مردم از جمله برنج ، مرغ ، خرما ، روغن ، آرد نان ، قند ، شکر ، ماکارونی ، سویا ، چای ،رب ،پنیر ، حلوا شکری ، لوبیا قرمز ، عدس  و لپه بوده که تحویل مسؤلین کانون های خدمت رضوی این شهرستان شد تا بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده تقسیم شود.

 

صالحی از فعالیت۱۸ کانون تخصصی و۱۱ کانون محلی در جویبار خبر داد و گفت: ۱۶۶ نفر مرد و ۱۰۲ نفر زن به عنوان خادمیار رضوی عضو این کانون ها می باشند.

 وی رویکرد فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی را خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: برای تهیه این بسته های معیشتی به ازای هر بسته 500هزار تومان هزینه شده است.

 

کد خبر 1055809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha