عدالت باید در عمل نامزدهای انتخابات دیده شود/نباید به حرف های شب انتخاباتی توجه کنیم

صحرانشین با اشاره به اینکه نامزد ریاست جمهوری باید صلاحیت پاسبانی از منافع مردم را در عرصه داخلی و بین المللی داشته باشد، گفت: عدالت باید در عمل نامزدهای انتخابات دیده شود و نباید فقط به حرف های شب انتخاباتی آنها توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، فاطمه صحرانشین، نماینده نشریات دانشجویی شب گذشته (سه شنبه 21 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اینکه مشارکت از اصول مردمسالاری دینی است بنابراین نباید مشارکت را فقط در انتخابات محدود کنیم، گفت: انتخابات ملموس ترین روش مشارکت است و دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقد دستگاه های کشور نمونه ای از مشارکت است و مردم می توانند با مشارکت در انتخابات آینده کشورشان را خودشان رقم بزنند.

 

وی با بیان اینکه برای انتخاب رئیس جمهور باید توجه کنیم که نامزد ریاست جمهوری صلاحیت پاسبانی از منافع مردم را در عرصه داخلی و بین المللی داشته باشد، گفت: عدالت باید در عمل نامزدهای انتخابات دیده شود و نباید فقط به حرف های شب انتخاباتی آنها توجه کنیم.

 

صحرانشین با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید در پی تجملگرایی و ارائه برنامه های عوام فریبانه باشند، گفت: برای تحول نیازمند دولت جوان انقلابی هستیم البته دولت جوان انقلابی به معنای جوانگرایی است زیرا به تجربه نیز نیاز داریم. رئیس جمهور آینده باید فردی با روحیه انقلابی و جوانگرایی باشد.

کد خبر 1055854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha